Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів належної якості Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів неналежної якості Товар неналежної якості має такі недоліки, які роблять його використання за призначенням неможливим. Покупець має право повернути/обміняти своє замовлення як товар неналежної якості, якщо отримав: товар, що вже був у використанні товар з дефектом товар з неповним комплектом товар з пошкодженнями (подряпинами, сколами, плямами, тріщинами). Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок продавця. Щоб зробити обмін, повернення товару належної та неналежної якості вам необхідно: 1. Написати повідомлення в мессенджер. 2. Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який оформлювалося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару та № банківської картки для повернення коштів. 3. Відправити товар службою доставки Нова пошта. Дані для відправлення: Кашаєв Володимир Вячеславович +380980419019 м. Кременчук, відд НП 4 (вул. Покровська, 13) 4. Повідомте нам № декларації відправленої посилки 5.Після отримання товару протягом 7 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар. Умови оплати доставки при поверненні товару належної та неналежної якості 1. При поверненні товару належної якості та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається. 2. Якщо товар не відповідає опису з провини продавця або товар неналежної якості, доставку оплачує продавець.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.