Кошик
1108 відгуків
all-phone.com.ua
Графік роботи
  • Понеділок
    10:0019:00
  • Вівторок
    10:0019:00
  • Середа
    10:0019:00
  • Четвер
    10:0019:00
  • Пʼятниця
    10:0019:00
  • Субота
    10:0018:00
  • Неділя
    10:0018:00
Контакти
+380 (67) 483-31-23
Менеджери кол-центру
+380 (95) 128-21-71
Менеджери кол-центру
+380 (57) 744-27-50
Менеджери кол-центру
all-phone.com.ua
вулиця Героїв Праці, 14, 61168, Харківська область, Харків, Україна
+380980106490+380980106490

ОБМІН / ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

ОБМІН / ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. 

Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; 
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; 
  • збережені всі ярлики і заводське маркування; 
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. 

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів неналежної якості
Товар неналежної якості має такі недоліки, які роблять його використання за призначенням неможливим. Покупець має право повернути/обміняти своє замовлення як товар неналежної якості, якщо отримав: 

  • товар, що вже був у використанні
  • товар з дефектом
  • товар з неповним комплектом
  • товар з пошкодженнями (подряпинами, сколами, плямами, тріщинами).

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок продавця. 

Щоб зробити обмін, повернення товару належної та неналежної якості вам необхідно:

1. Написати повідомлення в мессенджер або зателефонувати за номером вказати номер +38 098 305 67 27 (час роботи з 9:00 - 18:00, крім Неділі - вихідний)

2. Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який оформлювалося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару та № банківської картки для повернення коштів.

3. Відправити товар службою доставки Нова пошта. 

4. Повідомте нам № декларації відправленої посилки

5.Після отримання товару протягом 30 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

Умови оплати доставки при поверненні товару належної та неналежної якості 

1. При поверненні товару належної якості та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається. 

2. Якщо товар не відповідає опису з провини продавця або товар неналежної якості, доставку оплачує продавець.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner