ОБМІН / ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів неналежної якості
Товар неналежної якості має такі недоліки, які роблять його використання за призначенням неможливим. Покупець має право повернути/обміняти своє замовлення як товар неналежної якості, якщо отримав:
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок продавця.
Щоб зробити обмін, повернення товару належної та неналежної якості вам необхідно:
1. Написати повідомлення в мессенджер або зателефонувати за номером вказати номер +38 098 305 67 27 (час роботи з 9:00 - 18:00, крім Неділі - вихідний)
2. Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який оформлювалося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару та № банківської картки для повернення коштів.
3. Відправити товар службою доставки Нова пошта.
4. Повідомте нам № декларації відправленої посилки
5.Після отримання товару протягом 30 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Умови оплати доставки при поверненні товару належної та неналежної якості
1. При поверненні товару належної якості та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.
2. Якщо товар не відповідає опису з провини продавця або товар неналежної якості, доставку оплачує продавець.